مربیان تیم ملی فوتبال ایران در اولین جلسه تمرینی اردوی ترکیه چه گفتند؟

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 09:04
مربیان تیم ملی فوتبال ایران اردوی ترکیه را بسیار مهم ارزیابی کردند و امیدوارند که دو بازی تدارکاتی مقابل نیجریه و کاستاریکا فرصت خوبی برای آماده سازی بازیکنان در مسیر جام جهانی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل نیجریه و کاستاریکا سفر طولانی به ترکیه داشتند و روز گذشته (دوشنبه ۳ فروردین) اولین جلسه تمرینی بازیکنان تیم ملی زیر نظر امیر قلعه نویی سرمربی و دستیارانش برگزار شد.

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با این اردو اظهار داشت: خداراشکر بعد از مدت ها کنار هم جمع شده‌ایم و سفر بسیار سختی تا ترکیه داشتیم. این اردو در مسیر آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۶ بسیار مهم است و امیدوارم دو بازی بسیار خوب با نتیجه و کاستاریکا داشته باشیم.

رحمان رضایی دیگر مربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با اردوی ترکیه گفت: بعد از مدت های مدیدی و پس از چند ماه بار دیگر کنار هم جمع شده ایم و امیدوارم در فاصله کمی که نا بازی با نیجریه داریم بتوانیم نکات کلیدی را به بازیکنان گوشزد کنیم تا با روحیه خوب به مصاف این تیم برویم.

او ادامه داد: ما با اتحاد و یکدلی در اردو حضور داریم و امیدوارم در این شرایط خاصی که کشورمان با آن درگیر است بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.