رایزنی وزرای امور خارجه ایران و مصر

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 08:55
وزرای امور خارجه ایران و مصر، در خصوص آخرین تحولات و پیامدهای منطقه‌ای و بین‌المللی تهاجم غیرقانونی امریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بدرعبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، طی تماس تلفنی، در خصوص آخرین تحولات و پیامدهای منطقه‌ای و بین‌المللی تهاجم غیرقانونی امریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران و دفاع مشروع کشورمان گفتگو کردند.

وزیر خارجه کشورمان در این گفتگو آخرین دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص تجاوز صورت گرفته و دفاع مشروع و قاطع نیروهای مسلح کشورمان در برابر متجاوزان را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه مصر در این گفتگو آخرین رایزنی‌های کشورش با بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای کاهش تنش‌ در منطقه را تشریح کرد.

وزرای امور خارجه ایران و مصر در ادامه بر استمرار رایزنی‌ها بین طرفین تاکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.