اظهارات مهم سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا درباره کنترل تنگه هرمز

همشهری آنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 23:44
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: نیروهای مسلح ایران با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس هستند و کشورهای فرامنطقه‌ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل ابتکار عمل در منطقه خلیج فارس و آب های سرزمینی عمان را در دست دارد و بسیار هوشمندانه و مقتدرانه تنگه هرمز را کنترل می‌نماید؛ لذا به دلیل تسلط و قدرت کافی، نیازی به مین گذاری در خلیج فارس نخواهد بود و بنا به ضرورت از هر امکانی برای تامین امنیت استفاده خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح با تسلط بر دشمنان آمریکایی صهیونیستی، با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس می‌باشند و کشورهای فرامنطقه‌ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.