۳ پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر صومعه‌سرا در نوروز فعال شده است

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 20:36
صومعه سرا- فرماندار صومعه‌سرا گفت: سه پایگاه فعال امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا رضایی عصر دوشنبه ۳ فروردین به همراه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور در طرح‌های نوروزی و پایگاه‌های امدادی این شهرستان، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش نیروهای هلال‌احمر و دست‌اندرکاران طرح‌های نوروزی اظهار کرد: اخلاق‌مداری و ایثار از ویژگی‌های برجسته امدادگران است و کیفیت خدمات ارائه‌شده در پایگاه‌ها می‌تواند تجربه سفر مسافران را بهبود بخشد.

فرماندار صومعه‌سرا افزود: در نوروز امسال دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و یک تیم امدادی فعال در مجموعه هلال‌احمر شهرستان مستقر هستند و خدمات مورد نیاز را به صورت مداوم ارائه می‌کنند.

رضایی بیان کرد: روزانه بیش از ۱۵ امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های هلال‌احمر و محل استقرار جمعیت حضور دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به جنگ تحمیلی آمریکایی_صهیونی به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یادو خاطره رهبر شهید امام خامنه ای (ره) و جمعی از فرماندهان، کودکان و دانش آموزان و هموطنان عزیزمان، گفت: یک تیم پشتیبانی امدادی نیز از صومعه‌سرا به همراه تجهیزات لازم به استان تهران اعزام شده تا در عملیات‌های امدادی به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر صومعه‌سرا اعلام کرد: اعضای ستاد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۵ به‌صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش بوده و خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان را دنبال می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.