بمباران شب عید هدیه‌ای بود که امثال این ۲ نفر درخواست کرده بودند | انتقاد تند زیدآبادی از دو چهره معروف

همشهری آنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 20:42
زیدآبادی نوشت: بمباران در شب عید نوروز هدیه‌ای بود که امثال «شیرین عبادی» و «محسن مخملباف» از ترامپ برای مردم ایران درخواست کرده بودند

به گزارش همشهری آنلاین احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت:

شب عید نوروز، جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل در آسمان شهرهای ایران غریدند و بمب و موشک به زمین پرتاب کردند. به همین جهت بسیاری از ایرانیان شب نوروز را با دلهره و هراس از آوار شدن خانه‌ها و شکستن شیشه‌ها و آسیبِ موج‌انفجارها و منهدم شدن بدن‌ها و نشت گازها و تشعشعات خطرناک، از سر گذراندند.

این همه ارمغان و هدیهٔ کمک‌هایی بود که امثال خانم شیرین عبادی و محسن مخملباف از ترامپ برای مردم ایران درخواست کرده بودند!

به راستی این دو نمی‌خواهند کمی توضیح دهند که حمایت از بمباران کشور توسط اراذلی چون ترامپ و همینطور نتانیاهو که خود رسماً از طرف دادگاه کیفری بین‌المللی لاهه به نسل‌کشی متهم شده است، چه نسبتی با حقوق بشر و صلح و بخصوص جایزهٔ صلح از نوع نوبلش برای خانم عبادی دارد؟

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.