واکنش رامبد جوان به جنگ

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 10:46
رامبد جوان با انتشار پیامی به حمله به کشورمان واکنش نشان داد و نوشت: این سرزمین هیچ‌گاه ذره‌ای از خاکش را به پلیدی تسلیم نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایسنا، این کارگردان، بازیگر و مجری در پیامی همزمان با آغاز سال نو نوشته است:
«سلام
سلام به ایران
سلام به جان‌های نازنین این سرزمین

سلام به کودکان زیبای میناب و مادران و پدران مهربان و صبورشان
سلام به فرزندان دی‌ماه ایران
سلام به همه‌ی دل‌هایی که در این روزها سنگین‌اند و همچنان ایستاده‌اند
سلام به آن‌هایی که دیگر میان ما نیستند اما حضورشان در این خاک جاری‌ست

سلام به بهارِ پر از زندگی
سلام به مردمی لبریز از قدرت و تاب و مهربانی و غیرت

سلام به مردان و زنان و هر ایرانی‌ای که کوچک‌ترین قدمی برای این سرزمین بزرگ برداشته است
سرزمینی که هیچ‌گاه ذره‌ای از خاکش را به پلیدی تسلیم نکرده است
و خوب می‌داند که نام‌ها و قدرت‌ها می‌آیند و می‌روند
و این خاک، همچنان استوار، می‌ماند

و یادمان باشد که زورِ زندگی و نفس کشیدن همیشه بیشتر است
و لعنت به جنگ و جنگ‌طلبان و لعنت به ظلم و ظالمان

سلام به ایران
سلام به زندگی
سلام به بهار
نوروز پیروز»

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.