آمریکا استفاده از موشکهای بالستیک زمین به زمین علیه ایران را آغاز کرده است.
عصر ایران - به گزارش وال استریت ژورنال، آمریکا استفاده از موشکهای بالستیک زمین به زمین علیه ایران را آغاز کرده است که اولین استفاده جنگی از سیستمهای جدید و بسیار دقیق ارتش دوربرد این کشور و گسترش آنچه که عمدتاً یک جنگ هوایی بوده است، محسوب میشود.
این موشکها بردی تقریباً ۲۰۰ تا ۳۰۰ مایلی دارند، به این معنی که باید از نزدیکی شلیک شوند ، که نشان میدهد علیرغم ادعاهای عمومی مبنی بر بیطرفی، از خاک خلیج فارس برای پرتاب موشک استفاده میشود.
ویدیوهایی که توسط استوریفول، متعلق به شرکت مادر وال استریت ژورنال، تأیید شدهاند، حداقل برخی از پرتابها را نشان میدهند که از بحرین و تنها ۱۲۵ مایل در آن سوی خلیج فارس انجام شدهاند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.