فرمانده هوافضا: شکارچی F35ها از خودِ جنگنده خطرناک‌تر است

عصر ایران پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 23:01
 ساعتی پیش سپاه اعلام کرد جنگنده اف35 متخاصم آمریکا را مورد هدف قرار داده است؛ این اقدام برای اولین بار در جهان رخ داد که شاهکار پدافند ایران محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در شاهکار پدافندی ایران سخن گفت.

به گزارش تسنیم، «سیدمجید موسوی» فرمانده هوافضا سپاه نوشت: خطرناک‌تر از F35ها، پهپادهای رزمی و جاسوسی و هواپیماهای گران‌قیمت و پر ادعای آمریکایی، چیزی است که آن‌ها را در آسمان شکار می‌کند؛ آن‌هم با دانش و توان جوانان روزه‌دار، مومن و مجاهد.

 ساعتی پیش سپاه اعلام کرد جنگنده اف35 متخاصم آمریکا را مورد هدف قرار داده است؛ این اقدام برای اولین بار در جهان رخ داد که شاهکار پدافند ایران محسوب می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.