واکنش فرمانده هوافضای سپاه به هدف قرارگرفتن جنگنده اف 35 آمریکایی

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 21:58
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه به هدف قرارگرفتن جنگنده اف 35 امریکا در آسمان ایران واکنش نشان داد.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ایکس نوشت: خطرناک‌تر از F۳۵ ها، پهپادهای رزمی و جاسوسی و هواپیماهای گران‌قیمت و پر ادعای آمریکایی، چیزی است که آن‌ها را در آسمان شکار می‌کند.

سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ایکس نوشت: خطرناک‌تر از F۳۵ ها، پهپادهای رزمی و جاسوسی و هواپیماهای گران‌قیمت و پر ادعای آمریکایی، چیزی است که آن‌ها را در آسمان شکار می‌کند. آن‌هم با دانش و توان جوانان روزه‌دار، مومن و مجاهد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.