وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی بروز اختلال در شبکه بانکی کشور گفت: با هدف تسهیل امور هموطنان، هماهنگی لازم با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه انجام شد.
خبرگزاری میزان - سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت:در پی بروز اختلال در شبکه بانکی کشور و با هدف تسهیل امور هموطنان، هماهنگی لازم با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه انجام شد.
بر این اساس، تا زمان بازگشت کامل شرایط به حالت عادی، خدمات مشترکان به دلیل پرداختنشدن قبوض قطع نخواهد شد.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.