به گزارش مشرق، در پی بروز اختلال در شبکه بانکی کشور و ایجاد مشکلاتی در فرآیند پرداخت قبوض، وزیر ارتباطات از اتخاذ تصمیمی حمایتی برای مشترکان تلفن ثابت و همراه خبر داد.
ستار هاشمی در پیامی اعلام کرد: با توجه به شرایط پیشآمده و به منظور تسهیل امور هموطنان، هماهنگیهای لازم با اپراتورهای تلفن همراه و شرکت مخابرات ایران انجام شده است و بر این اساس تا زمان عادیشدن کامل شرایط بانکها، خدمات مشترکان به دلیل پرداختنشدن قبوض قطع نخواهد شد.
این تصمیم در حالی اتخاذ شده که بخشی از خدمات پرداخت در شبکه بانکی کشور طی ساعات گذشته با اختلال مواجه بوده و برخی شهروندان در انجام تراکنشهای مالی با مشکل روبهرو شدهاند.
وزارت ارتباطات تأکید کرده است این اقدام با هدف کاهش دغدغه مشترکان و جلوگیری از بروز مشکلات مضاعف در شرایط فعلی صورت گرفته است.







