هشدار جدید انصارالله به عربستان و امارات + جزئیات

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 17:14
محمد الفرح، عضو ارشد جنبش انصارالله یمن از عربستان سعودی و امارات خواست از آمریکا دوری کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد الفرح، عضو ارشد جنبش انصارالله یمن امروز پنجشنبه با انتشار پستی در پلتفرم ایکس از عربستان سعودی و امارات خواست از آمریکا دوری کنند.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: عربستان و امارات باید آغوش آمریکا و رژیم صهیونیستی را رها کرده و به آغوش عربی بازگردند، چراکه موجب عذاب و خرابی برای این دو کشور شده است.

محمد الفرح خطاب به عربستان سعودی و امارات گفت: این نیروها از شما محافظت نخواهند کرد.

عضو ارشد انصارالله افزود: کوتاه‌ترین راه برای جلوگیری از جنگ و محافظت از تأسیسات نفتی، بستن پایگاه‌های آمریکایی و بستن حریم هوایی به روی هواپیماهای آمریکایی و اسرائیلی است که ایران را هدف قرار می‌دهند.


منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.