توقف فعالیت یک تاسیسات گازی در ابوظبی/ علت چیست؟

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 04:42
اقتصادنیوز: موشک‌هایی در مسیر تاسیسات گازی حبشان و میدان نفتی «باب» بودند و رهگیری شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دفتر اطلاع‌رسانی ابوظبی در امارات متحده عربی اعلام کرد که فعالیت تاسیسات گازی «حبشان» به دلیل وقوع ۲ حادثه ناشی از سقوط بقایای موشک متوقف شد.

گاردین گزارش داد، این مرکز چهارشنبه شب در بیانیه‌ای گفت که موشک‌هایی در مسیر تاسیسات گازی حبشان و میدان نفتی «باب» بودند و رهگیری شدند.

این نهاد افزود که فعالیت تاسیسات گازی تعلیق شده و کسی در این حادثه مصدوم نشده است.

تاسیسات گازی حبشان بخشی مهم از شبکه انرژی امارات است که حجم قابل توجهی از گاز از طریق آن فرآوری و منتقل می‌شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید