انهدام ۲ فروند پهپاد هرمس در آسمان تهران

افکار نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 23:37
دو فروند پهپاد هرمس دشمن متجاوز، توسط سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان تهران منهدم شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ۳۴ اعلام کرد؛ سامانه های نیروی پدافند هوایی ارتش، دو فروند پهپاد هرمس دشمن متجاوز را در ساعت های ۲۱ و ۲۱:۳۰ شب جاری در آسمان تهران ساقط کردند.

براساس این اطلاعیه؛ با احتساب دو پهپاد ساقط شده، آمار پهپادهای منهدم شده از آغاز تجاوز دشمن آمریکایی، صهیونی با سامانه های پدافندی ارتش و سپاه، تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور به ۱۲۳ فروند رسیده است.

پهپادهای پیشرفته دشمن متجاوز، اغلب، پیش از انجام عملیات تهاجمی مورد اصابت سامانه‌های شبکه یکپارچه پدافندی قرار گرفته‌اند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.