تیم ملی فوتبال بانوان وارد مرز بازرگان شد

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 16:07
کاروان تیم ملی فوتبال بانوان، ساعاتی پیش با استقبال رئیس و اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون و معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان وارد مرز بازرگان شد.

تیم ملی فوتبال بانوان وارد مرز بازرگان شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که به‌منظور حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۶ استرالیا در این مسابقات شرکت کرده بود، ساعاتی پیش با استقبال رئیس و اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، رییس هیات فوتبال استان آذربایحان شرقی وارد مرز بازرگان شد.

شاگردان مرضیه جعفری تیم در این مسابقات در گروه خود به مصاف تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا و فیلیپین رفتند. ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار‌ها علیرغم تلاش و نمایش قابل‌قبول، به ترتیب باو نتایج ۳ بر صفر مقابل کره‌جنوبی، ۴ بر صفر برابر استرالیا و ۲ بر صفر مقابل فیلیپین شکست خوردند و در نهایت از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماندند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.