عارف شهادت فرمانده بسیج مستضعفین را تسلیت گفت

مشرق نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 00:21
معاون اول رئیس‌جمهور با صدور پیامی شهادت سردار غلامرضا سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در پی شهادت سردار شهید غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین، پیامی صادر کرد.

متن پیام معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت فرمانده مؤمن، شجاع و مردمی بسیج، سردار سرافراز اسلام غلامرضا سلیمانی و جمعی از همرزمان فداکار ایشان، در پی جنایت دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، موجب تألم عمیق و اندوه فراوان گردید.

این فرمانده انقلابی، با روحیه‌ای جهادی و برخاسته از مکتب نورانی بسیج، عمر پربرکت خود را در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی، تأمین امنیت کشور و خدمت صادقانه به مردم سپری کرد و سرانجام نیز در همین مسیر پرافتخار به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

بسیج به‌عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی، همواره مظهر حضور آگاهانه و فداکارانه مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز بوده است و خون پاک این شهیدان عزیز، این درخت تنومند را استوارتر و بالنده‌تر خواهد کرد.

بی‌تردید، راه این فرماندهان شهید با قدرت ادامه خواهد یافت و نیروهای مسلح و بسیجیان غیور ایران اسلامی، پاسخ این جنایات را با انتقام سخت خواهند داد و در نهایت نصرت با ملت مسلمان و غیور ایران است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معزز شهدا، همرزمان ایشان و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

محمدرضا عارف

معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.