جسد بانوی مبتلا به آلزایمر در ارتفاعات بستان‌آباد پیدا شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 22:19
بستن‌آباد- رئیس جمعیت هلال‌احمر بستان آباد گفت: عملیات جست‌وجوی نیروهای امدادی گ شهرستان بستان‌آباد پس از ۲۳ ساعت تلاش مستمر به کشف جسد یک بانوی ۶۵ ساله مبتلا به آلزایمر منتهی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرسلی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: شامگاه دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۴ در پی اعلام مفقودی یک بانوی سالمند مبتلا به آلزایمر در روستای شیروانه‌ده از توابع بستان‌ٱباد، دو تیم از شعبه جمعیت هلال احمر بستان‌آباد، یک تیم امدادی از پایگاه بین‌جاده‌ای استاد شهریار شهرستان به همراه تیم کوهستان هلال احمر بستان آباد و افراد محلی برای جست‌وجو به ارتفاعات اطراف روستای مورد نظر اعزام شدند.

عملیات جست‌وجو در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور منطقه ادامه داشت و سرانجام ساعت ۱۳:۵۰ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند، پیکر این بانوی سالمند توسط نجاتگران هلال‌احمر در ارتفاعات روستای مذکور کشف و برای طی مراحل قانونی به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.