تعداد جایگاه های ارائه دهنده سوخت سی‌ان‌جی رایگان درلرستان به 19 باب رسید

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 18:27
در این روزهای سخت، رایگان شدن سی‌ان‌جی نشان‌ دهنده عزم ملی برای حمایت از خانواده‌ها و کاهش فشار اقتصادی است ما با هم در کنار هم می‌ایستیم و از این بحران عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، سید شمس الدین حسینی مدیر منطقه ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همه آحاد جامعه و همچنین جایگاه‌داران عزیز که در این شرایط جنگی کشور توانسته اند با همدلی، یار و یاور شهروندان گرامی باشند گفت: تاکنون 19 باب جایگاه سوخت استان برای توزیع سی‌ان‌جی رایگان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: جایگاه های سوخت فولادوند و موسوی در ازنا - رشیدی در ویسیان - جایگاه مدیریت، اتوبوسرانی، شورا، گلدشت شرقی و گلدشت غربی خرم آباد - شهیدی، کسری، عشایری و چراغی در بروجرد - چراغی و شهرداری الشتر - عبدالهی، کاوه‌ای و طهماسبی در نورآباد - هجرت و شقایق در کوهدشت تاکنون برای توزیع سوخت رایگان اعلام آمادگی کرده‌اند.

این تصمیم به جهت تقویت روحیه همدلی مردم شریف ایران و نمادی از همبستگی است که باعث کاهش هزینه‌های سوخت شده و فرصتی است تا همگی با هم در کنار یکدیگر بایستیم و از این بحران عبور کنیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.