درخواستی از دستگاه قضایی: به سلبریتی‌ها - پیاده‌نظام لشکر دشمن - امان ندهید!/حتی آمریکایی‌ها هم واکنش نشان دادند!

تابناک سه شنبه 26 اسفند 1404 - 16:56
بحث از بی‌وطنی سلبریتی‌ها و وطن‌پرستی ما ایرانی‌ها گذشته! این‌جا بحث علمداری دشمن و پیاده‌نظام‌بودن در لشکرش مطرح است. نباید معطل روزهای بعد از جنگ شد! این‌سربازان دشمن باید در همین‌روزها که مشغول جنگ و مبارزه هستیم، دستگیر و پای میز محاکمه وجدان عمومی مردم ایران کشیده شوند؛ نه وقتی که به اصطلاح فلنگ را بسته‌اند و با گرفتن سیس عقاب روی صندلی مصاحبه یکی از شبکه‌های معاند نشسته‌اند و به مردم ایران توهین می‌کنند!

درخواستی از دستگاه قضایی: به سلبریتی‌ها - پیاده‌نظام لشکر دشمن - امان ندهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، قبلا هم گفته‌ایم که سلبریتی مفهوم مثبت و مبارکی نیست. با مفهوم هنرمند، کیلومترها فاصله دارد و به‌معنای آدمی است که زندگی‌اش سر چوب است و از هر اتفاق آن‌زندگی بر سر چوب‌زده برای دیده‌شدن، آگهی‌گرفتن و پول درآوردن استفاده می‌کند.

پرداختن به مطالب کتاب «یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» ورنر سومبارت آلمانی باشد برای زمانی دیگر اما به ذکر همین‌نکته از افشاگری‌های سومبارت بسنده کنیم که گفت مفاهیمی مثل روشنفکر و سلبریتی را یهودیان اختراع و باب کردند. کافی‌شاپ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بورس هم اختراع یهودیان بودند و همه این‌اختراعات ازجمله سلبریتی‌ها در خدمت کسب درآمد و طلا روی طلا گذاشتن‌شان بودند.

حالا به مساله سلبریتی‌ها در ایران می‌رسیم؛ جماعتی که سیاهی‌لشکر و پیاده‌نظام یهودیان هستند، از بیت‌المال مسلمین پول می‌گیرند تا به‌ظاهر مردم را سرگرم کنند اما در واقع مشغول تزریق افکار زرسالارانه و سبک زندگی متمول و همچنین سیاه‌نمایی علیه کشور خودشان هستند. اکت و واکنش‌های اجتماعی‌شان هم همیشه در مقاطعی بوده که به ضرر حکومت اسلامی ایران و به نفع یهود بین‌الملل بوده است؛ در «زن زندگی آزادی»، «اغتشاشات دی‌ماه امسال» و هر اتفاقی که آبی به آسیاب دشمنان ایران بوده مشارکت داشته‌اند و در هر ماجرایی که مربوط به عزت و شرف ایرانی‌ها بوده، خفقان گرفته و صدایی از آن‌ها در نیامده است.

اگر دقت کنیم، جماعتی که به‌نام سلبریتی می‌شناسیم، چند دهه است که سینما و حوزه هنرهای نمایشی ایران را در چنبره دارند. حزب‌اللهی‌ها و وطن‌دوست‌ها را می‌رانند و نقش‌ها را بین‌ خود تقسیم می‌کنند. نقش‌ها هم در پارتی‌ها و مهمانی‌های مختلط و بزم مشروب و مواد تقسیم می‌شوند. جان کلام و مفهوم فیلم‌هایی که بازی می‌کنند، حرف‌هایی که می‌زنند و رفتارشان در مجامع عمومی، ترویج‌کننده مرام و مسلکی هستند که کوچک‌ترین شباهتی به ایران و ایرانی‌جماعت ندارد. 

از ابتدای جنگ تحمیلی رمضان علیه ایران که یهود بین‌الملل مثل جنگ ۱۲ روزه مشغول بمباران ایران است، هنرمندان متعهد ایرانی واکنش نشان داده و در عزای دختران شهید میناب، رهبر شهید ایران و دیگر مردم ایران سوگواری کردند اما کسانی که آن‌ها را به نام سلبریتی می‌شناسیم و همیشه گرین‌کارتی هم گوشه جیب‌شان دارند، به اصطلاح جیک نزند!

زیبایی ماجرا در این بود که از ابتدای جنگ، پاکستانی‌ها و مکزیکی‌ها و به‌تازگی حتی آمریکایی‌ها هم برای عزاداری و همراهی با سوگواری ایرانی‌ها، شمع روشن کردند. زشتی و پلشتی ماجرا هم در این بود که صدایی از جماعت سلبریتی در نیامد. هرچه‌قدر هم از این‌طرف و آن‌طرف تشویق و دعوت به همگرایی با مردم شدند، صدایی شنیده نشد!

زیبایی دیگر ماجرا در این‌جاست که بازیگران هالیوودی (که از بالا تا پایینش را نجاست پول‌های آلوده یهودی گرفته) مثل خاویر باردم علیه اسرائیل و آمریکا و در طرفداری فلسطین موضع‌گیری کرده‌اند. جدیدترین موضع‌گیری هم متعلق به مورگان فریمن بازیگر سیاه‌پوست هالیوودی و آمریکایی است که گفته «کاخ سفید یک سازمان تروریستی است.» به نظر شما سلبریتی‌هایی که در ایران متولد شده‌اند و نان این‌مملکت را خورده‌اند، این‌حقیقت را که مورگان فریمن آمریکایی فهمیده، نمی‌فهمند؟ من می‌گویم می‌فهمند! اما دلارهای خونین و ملک و املاکشان در آمریکا و کانادا باعث می‌شوند به‌قسمی نفهمند! چه‌طور است که درد و رنج مردم ایران همیشه مربوط به ماجراهایی مثل بلوای مهسا امینی و اغتشاشات دی‌ماه ۱۴۰۴ هستند اما وقتی بمب و موشک روی سر مردم ایران آوار می‌شود، ایرانی‌ها رنج نمی‌کشند که سلبریتی‌ها بخواهند همدردی کنند؟

ماجرا جایی قشنگ‌تر می‌شود که مردم آمریکا برای همدردی با کودکان میناب، جلوی کاخ سفیدی که مورگان فریمن آن را یک‌سازمان تروریستی خوانده، تجمع کردند و کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های خون آلود دخترانه را روی زمین قرار دادند. هم اسامی کودکان را روی بنرهایشان داشتند هم شعارهایی مثل «اسرائیل کودک‌کش»، «اسرائیل ترویست است» و ...

از این‌ قشنگ‌تر هم می‌شود. وقتی مصادره اموال و برخوردهای شدید قضایی با این‌جماعت غرب‌زده، غربگدا یا بهتر بگوییم پیاده‌نظام یهود شروع شده، نوبت جواب‌پس‌دادن درباره پست‌هایی که نباید منتشر می‌کردند و کردند و پست‌هایی که باید منتشر می‌کردند و نکردند، می‌رسد! 

بحث از بی‌وطنی سلبریتی‌ها و وطن‌پرستی ما ایرانی‌ها گذشته! این‌جا بحث علمداری دشمن و پیاده‌نظام‌بودن در لشکرش مطرح است. نباید معطل روزهای بعد از جنگ شد! این‌سربازان دشمن باید در همین‌روزها که مشغول جنگ و مبارزه هستیم، دستگیر و پای میز محاکمه وجدان عمومی مردم ایران کشیده شوند؛ نه وقتی که به اصطلاح فلنگ را بسته‌اند و با گرفتن سیس عقاب روی صندلی مصاحبه یکی از شبکه‌های معاند نشسته‌اند و به مردم ایران توهین می‌کنند! این‌جماعت همیشه سربارند و هزینه‌ساز! هیچ وقت هم باری از دوش مردم بر نداشته‌اند که همیشه بار گران بوده‌اند. علاوه بر این‌که هیچ‌گاه به آرام‌کردن شرایط بغرنج کمکی نکرده‌اند، ضمن ماهیگیری از آب گل‌آلوده سعی کرده‌اند مردم را علیه حکومت اسلامی بشورانند. 

خواهش‌مان از دستگاه قضایی کشور، این است! به این‌پیاده‌نظام درجه سه و تفاله‌های لشکر دشمن امان ندهید تا دوباره فرصت جولان و آتش‌افروزی پیدا کنند!

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.