استقلال با الگوی بارسلونا اداره می‌شود/ لاماسیا در تهران!

خبرورزشی سه شنبه 26 اسفند 1404 - 16:47
قرار است آکادمی باشگاه استقلال با الگوبرداری از بارسلونا اداره شود.

علی تاجرنیا خیلی دوست دارد آکادمی باشگاه استقلال سر و شکلی شبیه باشگاه‌های سرشناس اروپایی به خود بگیرد.

استقلال مدتهاست برای اوج‌گیری آکادمی باشگاه خود تدارک دیده ولی حداقل در دوره یکساله کنونی موفقیت چندانی نداشته است به همین دلیل مدیرعامل باشگاه به دنبال تحولات اساسی در عرصه تیم های پایه ای و تغییر روند آموزشی در عرصه مذکور است. استقلالی ها طرحی را در دستور کار خود دارند که به موجب آن، آکادمی باشگاه براساس شیوه های مدیریت و آموزشی بارسلونا جلو برود و به نوعی ایده های لاماسیا (آکادمی بارسلونا) در تهران پیاده شود. البته ناگفته پیداست که این ماجرا تا بعد از جنگ نمی تواند به طور جدی مدنظر باشد.

بارسلونا ۲۰ سال قبل برای آموزش نونهالان قطری با فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد بست که حاصل بسیار موفقیت‌آمیزی برای قطری ها داشت و نفرات آموزش دیده با این متد تا حالا دوبار قهرمان آسیا شده اند.

بیشتر بخوانید: مخالفت بازیکنان استقلال با تصمیم باشگاه؛ ما خانواده خودمان را تنها نمی‌گذاریم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.