پیام تبریک معاون عمرانی استاندار لرستان بمناسبت سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:39
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در پیامی به شهرداران استان به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری روز شهردار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، متن پیام مهندس مهدی مجیدی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

در سال ۱۴۰۴ که شهرهای استان شاهد جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان بوده اند؛شهرداران با تلاش شبانه روزی و بی وقفه نسبت به حفظ و نگهداری و زیباسازی فضاهای شهری اقدامات ارزشمندی داشته اند.

در شرایط فعلی که در جنگ با دشمن آمریکایی صهیونی می باشیم عادی سازی چهره شهرها؛آوار برداری و امداد و نجات با پشتیبانی و تلاش شبانه روزی شهرداران پرتلاش و پرسنل زحمت کش شهرداری ها محقق شده که لازم میدانم از تلاش های بی وقفه این عزیزان در خدمت رسانی به شهروندان فهیم و قدرشناس استان تقدیر و تشکر نمایم .

با توجه به شرایط فعلی کشور و عدم امکان برگزاری همایش شهرداران در روزهای پایانی انشالله در فرصت مناسب از زحمات و تلاش های شهرداران محترم تقدیر بعمل خواهد آمد.

مهدی مجیدی

معاون عمرانی استاندار لرستان 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.