فرایند پرداخت پاداش نشان آوران ایرانی در میدان های بینالمللی که در سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ موفق به کسب نشان شدهاند، با دستور وزیر ورزش و جوانان، صورت گرفت.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری مراسم تجلیل از نشان آوران جانباز، توانیاب، ناشنوا و نابینا با حضور رئیسجمهور کشورمان در دوم اسفند، قرار بود مراسم جداگانهای نیز برای تجلیل از سایر نشان آوران ایران در میدان های بینالمللی برگزار شود، اما به دلیل آغاز جنگ تحمیلی این مراسم لغو شد.
با این حال، به دستور وزیر ورزش و جوانان، فرایند پرداخت پاداش به ۱۳۸۱ نشان آور (بیشترین جامعه آماری)، مربی، سرپرست و دیگر دستاندرکاران تیمهای ملی آغاز شد.
بر اساس این گزارش، در مجموع ۱۲۵ میلیارد تومان پاداش برای این قهرمانان و دستاندرکاران تیمهای ملی در نظر گرفته شده است.
آذر ماه سال گذشته نیز، تنها سه ماه پس از آغاز به کار دولت وفاق، با حضور پزشکیان رئیسجمهور کشورمان مراسم تجلیل از مدالآوران ایران در بازیهای المپیک و پارالمپیک پاریس برگزار و پاداش این قهرمانان پرداخت شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.