انتقام خون شهیدان ناوشکن دنا را خواهیم گرفت

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 02:46
ستادکل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: رزمندگان اسلام انتقام خون پاک شهیدان مظلوم ناوشکن دنا را با ضربات به مراتب مهلک و کشنده تری خواهند گرفت

انتقام خون شهیدان ناوشکن دنا را خواهیم گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل بیانیه ستادکل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است: 

شهادت سرافرازانه دریادلان ناوشکن دنا را به محضر حضرت بقیه الله اعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، فرماندهان، خانواده های معظم شهدای والامقام و آحاد رزمندگان اسلام، تبریک و تسلیت می‌گوییم.

دریادلان نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی مظلومانه به دست جلادان و سفاکان آمریکایی صهیونیستی به شهادت رسیدند که در حال برگشت از ماموریت همکاری های چندجانبه با کشورهای هم پیمان و دوست در راستای برقراری امنیت دریانوردی بودند.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر، به روح بلند و ملکوتی آنان درود فرستاده و به خانواده های داغدار و امت نستوه ایران عزیز اطمينان خاطر می‌دهیم که رزمندگان اسلام انتقام خون پاک شهیدان مظلوم ناوشکن دنا را با ضربات به مراتب مهلک و کشنده تری که از ابتدای جنگ تا کنون متحمل شده اند از متجاوزان و ددمنشان آمریکایی صهیونیستی خواهند گرفت.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.