آتش سوزی مجتمع تجاری در دهدشت؛ ۶ دستگاه آتش نشانی در حال مهار آتش سوزی

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:13
دهدشت-شهردار دهدشت گفت: بر اثر اتصال برق یک مجتمع تجاری آتش گرفته و در حال مهار آتش سوزی هستیم.

خسرو دیدار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از مجتمع های تجاری شهر دهدشت، اظهار کرد: آتش سوزی از اوایل شب آعاز شده و هم اکنون ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی در حال مهار آتش هستند.

وی علت آتش سوزی را اتصال برق عنوان کردو افزود: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشتیم.

شهردار دهدشت تصریح کرد: با توجه به اینکه صنوف موجود در مجتمع تجاری اجناس پارچه و کیف و کفش هستند آتش سوزی را دشوار کرده و هنوز مهار نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.