ارتباط‌گیری ایران با آمریکا در روزهای اخیر کذب محض است

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:05
یک منبع مطلع گفت: ارتباط‌گیری ایران با آمریکا در روزهای اخیر کذب محض است.

به گزارش مشرق، یک مقام مطلع ایرانی گفت: ادعای رسانه اکسیوس که به انتشار اخبار جعلی درباره روابط ایران و آمریکا شهرت دارد، درباره ارتباط‌گیری با آمریکا در روزهای اخیر، نادرست و غیرواقعی است.

وی گفت: از آنجا که فشار نظامی و اقتصادی بر ترامپ افزایش یافته، او دچار استیصال شده و در حوزه سیاسی پالس مذاکره را تولید می‌کند تا بر بازار انرژی اثر بگذارد. این در حالی است که تخریب‌ها و عملیات نظامی آن علیه شهروندان ایرانی کاهش پیدا نکرده و رو به افزایش است.

به گفته این مقام مطلع، ایران هیچ اعتمادی به وعده‌های ترامپ ندارد و او حداقل دو بار در میانه مذاکراتی که پیش رفته بود، با همین دروغ‌ها بازی کرد و به ایران حمله کرد. هیچ توافقی که در آن منافع بلند مدت امنیت ملی ایران و شرکای منطقه‌ای‌اش تامین نشود، در دسترس نیست و قطعاً شرایط کلی منطقه، به قبل از جنگ باز نمی‌گردد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.