هشدار سردار رادان به سوء استفاده دشمن از چهارشنبه سوری

مشرق نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 23:21
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به شرایط خاص و جنگی حاکم بر کشور، نسبت به احتمال سوءاستفاده دشمن از مراسم چهارشنبه‌سوری هشدار داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه خبری با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: چهارشنبه‌ آخر سال امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی افزود: در حال حاضر کشور در شرایط خاص قرار دارد و عملاً وضعیت جنگی بر کشور و همچنین بر مجموعه نیروهای امدادی و درمانی حاکم است، بنابراین لازم است شهروندان بیش از گذشته مراقبت و همکاری داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی استفاده کند و این احتمال وجود دارد که جاسوسان و عوامل خود را در قالب افرادی که اقدام به برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری می‌کنند، وارد میدان کند.

سردار رادان تأکید کرد: دشمن ممکن است با چنین اقداماتی به‌دنبال ایجاد حادثه و حتی گرفتن تلفات باشد تا فضای کشور را ملتهب کند.

وی از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیروهای انتظامی و امدادی، اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندهند و در حفظ امنیت و آرامش جامعه مشارکت کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.