مشتاق: حفاظت از انفال و منابع طبیعی در شرایط جنگی نیز ادامه دارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:38
جاسک-رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک با تاکید بر تداوم حفاظت از اراضی ملی در شرایط جنگی هشدار داد که سوءاستفاده از این شرایط با اشد مجازات و بدون مماشات پیگیری خواهد شد.

رضوان مشتاق رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی-آمریکایی را محکوم کرد و بر ضرورت تداوم فعالیت‌های حفاظتی منابع طبیعی در تمامی شرایط تاکید کرد.

مشتاق با قدردانی از تعامل و همراهی مردم شریف شهرستان جاسک با نیروهای یگان حفاظت، گفت:حفاظت از انفال و منابع طبیعی بدون وقفه و در تمامی شرایط ادامه دارد. هرگونه سوءاستفاده از شرایط جنگی با اشد مجازات و بدون هیچ‌گونه مماشات و با همکاری دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

وی افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی در تمامی شرایط از جمله دوران جنگ به وظایف محوله خود عمل خواهد کرد و مردم شریف شهرستان جاسک همواره همراه و پشتیبان این نهاد بوده‌اند.

رئیس اداره منابع طبیعی جاسک در پایان از همیاران و حافظین طبیعت خواست تا هرگونه تخلف از جمله زمین خواری،قطع درختان و ساخت و ساز در اراضی ملی و دولتی را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ گزارش نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.