درد دلی با نیروهای مسلح؛ مثل دفاع مقدس ۸ ساله شهرزنی را شروع کنید!

تابناک دوشنبه 25 اسفند 1404 - 16:35
وقتی عراق از سال ۱۳۶۴ شروع به شهر زنی کرد و موشک‌هایش به‌طور کور ساختمان‌های مسکونی تهران و شهرهای مختلف را می‌زدند، امام خمینی (ره) هم مجوز شهر زنی را صادر کرد؛ هرچند که تا پیش از آن بارها و بارها به نیروهای مسلح تاکید کرده بود اگر جایی را بمباران می‌کنید یا اگر منطقه‌ای را می‌کوبید، مواظب باشید آسیبی به مردم عراق نرسد!

درد دلی با نیروهای مسلح؛ مثل دفاع مقدس ۸ ساله شهرزنی را شروع کنید!

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، ایرانیان مسلمان همیشه به رعایت اخلاق و مروت شهره بوده‌اند. در دهه‌های اخیر هم چه در دفاع مقدس ۸ ساله، چه در دفاع مقدس ۱۲ روزه و چه در جنگ رمضان که الان درگیرش هستیم، هیچ‌وقت شروع‌کننده نبودیم و در معرکه جنگ هم، اخلاق و انسانیت را رعایت کردیم و طبق دستورات اسلام، هر وقت دشمن دست از تجاوز کشید، ما هم از دفاع دست کشیدیم.

در همه جنگ‌های پیشین و همین جنگ رمضان هم، هیچ‌وقت نقاط مسکونی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار نداده و به اصطلاح شهروند نزدیم! البته به این‌نکته هم توجه داریم که صهیونیست‌ها، شهروند معمولی و عادی نیستند و هرکدام، برای خود تروریست‌های حیوان‌صفتی‌اند که اگر شرایطش فراهم باشد، ما و دیگر مردم دنیا را یا می‌کشند یا به‌عنون برده خانه‌های غصبی‌شان به کار می‌گیرند. با این‌وجود، ایران پیش از حملات، هشدار داد تا مردم به‌ظاهر عادی اسرائیلی و مردم عادی کشورهای عربی در محدوده اصابت‌های موشک‌ها و پهپادها نباشند.

پس از بازپس‌گیری خرمشهر در دفاع مقدس ۸ ساله و چندصدبرابر شدن انگیزه ایرانیان برای ادامه دفاع و ورود به خاک عراق، وقتی آمریکا از سال ۱۳۶۲ مستقیما وارد گود شد و حمایت و پشتیبانی از عراق را در کنار کشورهایی مثل شوروی، فرانسه و آلمان و انگلیس به عهده گرفت و همچنین وقتی عراق از سال ۱۳۶۴ شروع به شهر زنی کرد و موشک‌هایش به‌طور کور ساختمان‌های مسکونی تهران و شهرهای مختلف را می‌زدند، امام خمینی (ره) هم مجوز شهر زنی را صادر کرد؛ هرچند که تا پیش از آن بارها و بارها به نیروهای مسلح تاکید کرده بود اگر جایی را بمباران می‌کنید یا اگر منطقه‌ای را می‌کوبید، مواظب باشید آسیبی به مردم عراق نرسد!

به هرحال، امام (ره) هم از مقطعی که دید هشدار و تذکر به صدام، جواب نمی‌دهد اقدام به پاسخگویی و عملیات مقابله به مثل کرد. نتیجه‌اش هم شد فعالیت‌های شهید طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران و کوبیدن نقاطی در عراق ازجمله بانک رافدین در بغداد که بازدارنده بودند و صدام را برای چند صباحی از شهر زنی بازمی‌داشتند. 

وقتی بمباران شهرها شدت گرفت و صدام از زدن مردم عادی و شهروندان دست برنداشت، موشک‌هایی که به زحمت مسلح می‌شدند، به سمت عراق شلیک شدند؛ ابتدا با کمک و یاری افسران لیبیایی و بعد هم همت و تلاش خود ایرانی‌ها و گروه شهید طهرانی‌مقدم. خلبان‌های نیروی هوایی هم پروازهای مختلفی روی شهرهای عراق داشتند و ضمن پروازهای رعب‌آور سعی می‌کردند با مسلسل، به نقاط و ساختمان‌هایی آسیب بزنند تا فعالیت‌شان، دشمن بعثی را از آسیب زدن به شهرها و مردم ایران باز دارد.

امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۴ بود که همزمان با ساعت ۲ و ۳۰ بامداد صدای جنگنده‌های دشمن و سپس بمباران را شنیدیم. بعد هم در ساعات تقریبی ظهر بود که باز هم صدای پرواز جنگنده‌های آمریکایی صهیونی بر فراز تهران و سپس بمبارانی سنگین در محدوده‌های مختلف شهر ازجمله اداره برق میدان شهدا و خیابان پیروزی شنیده شد. بمباران‌های امروز شهید و مجروح‌های زیادی داشته که منتظر اعلام آمارشان از طریق مراجع رسمی هستیم. 

تا امروز مناطق مختلف مسکونی تهران بارها مورد تجاوز و بمباران هواپیمای آمریکا و اسرائیل قرار گرفته‌اند و عده‌ای از هموطنانمان شهید و مجروح شده‌اند. خانه‌ها و مناطق مسکونی زیادی هم تخریب شده است. این‌وضعیت ما را یاد همان روزهای سال ۱۳۶۴ و شهرزنی‌های صدام می‌اندازد؛ زمانی که امام خمینی (ره) هم ناچار شد دستور اخلاقی خود به نیروهای مسلح کشور را لغو کرده و بحث مقابله به مثل را مطرح کند.

تا الان هرچه سپاه و ارتش زده‌اند، مناطق نظامی و راهبردی آمریکا و اسرائیل در منطقه بوده و دیپلمات‌هایمان هم کلی توضیح و تفسیر داده‌اند که هدف،‌ آمریکا و یهود بین‌الملل است نه مردم عرب و دیگر ساکنان منطقه غرب آسیا (نگویید خاورمیانه چون به تعبیر رهبر شهیدمان این‌واژه را دشمنان جا انداخته‌اند) ولی قبول کنید دیدن به خاک و خون کشیده شدن هموطنانمان در جنگی که سرآغازش هم شهادت آن‌دختران معصوم مینابی بود، دیگر قابل تحمل نیست! شاید برای دیدن شهادت نیروهای نظامی آماده باشیم اما بیرون کشیدن جسم بی‌جان و خونین زن و بچه و شهروندان معمولی، دل سنگ می‌خواهد که ما مثل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نداریم!

هرچند تا همین الان که مواضع نظامی و استراتژیک دشمن را هدف قرار می‌دادیم، با شنیدن صدای موشک، زوزه می‌کشیدند و هفت سوراخ موش می‌خریدند و روز و شب‌شان را در پناهگاه‌ها سر می‌کردند. اما بارها و بارها به همان ساکنان صهیونیست فلسطین اشغالی اخطار داده شده که کشور دیگران را رها کرده و به خواستگاه‌های خودشان برگردند. اگر تا الان گوش نداده‌اند،‌ مسئولیت جان بی‌مقدار و استعمارگرشان به عهده خودشان است! 

اخلاق مردانه و مدارا با دشمن هم حد و اندازه‌ای دارد و نباید آمار تلفات غیرنظامی‌ها بالاتر از حد فعلی برود! 

بنابراین همان‌طور که درخواست‌مان از نیروهای مسلح برای کوبیدن مواضع بلندگوی ارتش تروریستی یهود در دنیا (شبکه اینترنشنال) مورد پذیرش قرار گرفت و قرارگاه خاتم‌الانبیا اعلام کرد هر موضعی که مربوط به این‌شبکه باشد هدف مشروع است، درخواست داریم درباره زدن مناطق مسکونی و همان‌مبحث شهر زنی هم به خواسته شهروندان ایرانی عنایت کرده و تاوان و هزینه بمباران شهرهای کشور را بالا ببرند! در پایگاه‌های آمریکایی که هرکس باقی مانده، از آن تفنگداران خوش‌هیکل و آرنولد شمایل است که در فیلم‌ها ما را می‌کشند!

در شهرهای اسرائیلی‌ هم همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، شهروندی که مسلح نباشد و نخواهد ما را مثل جنین‌های مراسمات شیطان‌پرستی‌ها بخورد، کسی نمانده! 

بچه‌های سپاه و ارتش! بسم‌الله! 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.