پاکمهر:آمبولانس شهرستان گرمه وارد خراسان شمالی شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 16:19
بجنورد- نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سه دستگاه آمبولانس جدید به شهرستان‌های جاجرم ، رازوجرگلان و گرمه اختصاص یافت.

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف توزیع عادلانه و تقویت زیر ساخت‌های سلامت، سه دستگاه آمبولانس جدید به شهرستان‌های جاجرم ، رازوجرگلان و گرمه اختصاص یافت.

نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:این اقدام با پیگیری‌های اینجانب و محمد مهدی شهریاری، عضو کمیسیون امنیت ملی در جهت تقویت و توسعه خدمات درمانی انجام شد.
نماینده مردم بجنورد ، گرمه، جاجرم ، مانه ، سملقان و راز و جرگلان افزود: تاکنون یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان پورسینا شهرستان سملقان و یک دستگاه آمبولانس برای شهرستان مانه (پیش قلعه) و یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان امام علی (ع) بجنوردو یک دستگاه آمبولانس برای چناران شهرو یک دستگاه آمبولانس برای روستای کشک‌آباد شهرستان مانه (توسط بنیاد مستضعفان)اختصاص و تحویل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.