ارتش: مراکز تسلیحات سازی اسرائیل را مورد هجوم پهپادی قرار دادیم

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 15:31
ارتش مراکز تسلیحات سازی و صنایع هوایی اسرائیل را مورد هجوم پهپادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از تسنیم، روابط عمومی ارتش با صدور اطلاعیه شماره ۳۰ اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات دشمن آمریکایی صهیونی از ساعاتی پیش مراکز مهم و راهبردی تسلیحات سازی رافائل و صنایع هوایی (IAI) رژیم صهیونی را هدف حملات پهپادی قرار داده است.

مرکز تسلیحات سازی رافائل در توسعه سامانه‌های دفاع هوایی مانند گنبد آهنین، موشک‌های اسپایک و فناوری‌های سایبری برای ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند.

مرکز صنایع هوایی (IAI) در تولید هواپیماهای نظامی، پهپادها، موشک‌ها، سامانه‌های پدافندی و  توسعه سامانه‌های حیاتی مانند سپر موشکی «ارو» فعالیت داشته است.

۲۹۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.