پرسپولیسی‌ها از فسخ کدام بازیکنان خوشحال می‌شوند؟

خبرورزشی دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:41
احتمال جدایی بازیکنان خارجی پرسپولیس زیاد است و با رفتن برخی از آن‌ها هواداران مشکلی ندارند.

در حالی که با توجه به شرایط جنگی موجود در ایران، همه بازی‌های لیگ برتر لغو شده، بازیکنان و مربیان خارجی لیگ از ایران خارج شدند و به کشورهایشان رفتند.

در این بین شایعات مختلفی در خصوص فسخ قرارداد چند ستاره خارجی شاغل در فوتبال ایران شنیده می‌شود و برخی خبرها حاکی از عدم بازگشت این نفرات بعد از پایان جنگ دارد.

به گفته مدیران پرسپولیس مربیان و بازیکنان خارجی این تیم تا این لحظه درخواستی برای فسخ قرارداد نداشتند و همگی آماده هستند تا بعد از پایان شرایط جنگی به ایران برگردند، با این حال هواداران پرسپولیس اصلا بدشان نمی‌آید که چند بازیکن خارجی این تیم در شرایط جنگی پیش آمده قراردادشان را فسخ کنند و دیگر به ایران برنگردند.

نفراتی مثل دنیل گرا و تیوی بیفوما خارجی‌هایی هستند که در این فصل کمک زیادی به تیم نکردند و اگر تصمیم به فسخ قرارداد هم بگیرند، بعید است پرسپولیسی ها از رفتن‌شان ناراحت شوند و احتمالا از این موضوع استقبال هم خواهند کرد.

البته این موضوع در مورد بقیه خارجی‌های پرسپولیس مثل اورونوف، سرگیف و باکیچ صدق نمی‌کند و این نفرات جزو مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می@آیند.

به طور حتم پرسپولیسی‌ها دوست ندارند این بازیکنان را از دست بدهند و اگر آن‌ها تصمیم به فسخ قرارداد بگیرند، ضربه بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود.

بیشتربخوانید: پرسپولیس اولین معترض به ادعای استقلال/ تکلیف در زمین مشخص شود

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.