سینماها در شرایط جنگی باز شد

همشهری آنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 10:25
مدیرعامل موسسه تصویرشهر با اعلام خبر بازگشایی سینماهای زیرمجموعه این موسسه، تصمیم به بازگشایی سینماها را نشانه‌ای از مقاومت و روحیه مردم در تزریق شور و نشاط به جامعه دانست.

به گزارش همشهری آنلاین از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مریم پیرکاری، مدیرعامل این مجموعه، از بازگشایی سینماهای این مجموعه خبر داد و این اقدام را بخشی از تلاش ملی برای مشارکت عمومی در مبارزه با دشمنان ایران و تداوم جریان طبیعی زندگی در شرایط جنگی دانست.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر بازگشایی سینماهای سراسر کشور، پنج سینمای موسسه تصویر شهر از روز یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۴، اکران را از سر خواهند گرفت.

پیرکاری افزود: بازگشایی سینماها، در کنار دیگر فعالیت‌های روزمره کشور و در اوج حملات دشمن، نشانه‌ای بارز از مقاومت و روحیه بالای مردم ایران است و نقش مهمی در تزریق شور و نشاط به جامعه ایفا می‌کند.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر همچنین اعلام کرد که سینماهای این موسسه شامل باغ کتاب، ملت، راگا، رازی و تماشا از روز یکشنبه به اکران فیلم‌های قبل از شروع جنگ اخیر، به جز آثار کمدی، اختصاص خواهد داشت.

همچنین، طبق اعلام شورای صنفی نمایش، در روزهای آینده فیلم‌های جدید نیز به چرخه اکران اضافه خواهند شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.