عراقچی: اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی خود مجازات شود

شمال نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 08:47
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی خود مجازات شود و جامعه جهانی باید در این زمینه اقداماتی جدی انجام دهد.
عراقچی: اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی خود مجازات شود

به گزارش شمال نیوز،  سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، در اظهاراتی تأکید کرد که اسرائیل به دلیل جنایت‌های خود علیه محیط زیست باید مورد مجازات قرار گیرد.

 

ی با اشاره به بمباران مخازن سوخت در تهران توسط اسرائیل، این اقدام را نقض حقوق بین‌الملل و مصداقی از جنایت علیه محیط زیست دانست.

 

عراقچی خاطرنشان کرد که این حملات نه تنها به زیرساخت‌های حیاتی آسیب می‌زند، بلکه شهروندان را با آسیب‌های بلندمدت به سلامت و رفاه خود مواجه می‌کند. وی افزود که آلودگی خاک و منابع آب زیرزمینی ناشی از این اقدامات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد که نسل‌ها ادامه یابد.

 

وزیر امور خارجه در پایان تأکید کرد که اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی خود مجازات شود و جامعه جهانی باید در این زمینه اقداماتی جدی انجام دهد.

 

کد خبر 6775895


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.