استورهم: هیچ سلاح هسته‌ای در نروژ مستقر نخواهد شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 18:46
نخست‌وزیر نروژ در سخنانی تصریح کرد که اجازه استقرار هیچ سلاح هسته‌ای درکشورش را نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، نخست‌وزیر نروژ امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کر که اجازه استقرار هیچ سلاح هسته‌ ای در این کشور را نمی دهد.

«یوناس گار استورهم»، نخست وزیر نروژ در نشست خبری مشترک با نخست‌ وزیران کشورهای شمال اروپا و کانادا اعلام کرد که سلاح هسته‌ ای در خاک این کشور مستقر نخواهد شد.

این در حالیست که پیشتر برخی رسانه ها ادعا کرده بودند که نروژ میزبان سلاح های هسته ای از آمریکا و یا برخی از کشورهای اروپایی در راستای متخاصم با مسکو خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.