عراقچی: هرگز درخواست آتش‌بس و مذاکره ندادیم | ما تنگه هرمز را نبسته‌ایم

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 18:40
وزیر امور خارجه در گفتگو با cbs بیان کرد:  ایران هرگز درخواست آتش بس و مذاکرات در این باره را نداده است. تا هر زمان که نیاز باشد، آماده دفاع از کشورمان هستم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، عراقچی افزود: ما فقط دارایی‌ها، تأسیسات آمریکایی و پایگاه‌های نظامی آمریکا را هدف قرار می‌دهیم. از اراضی کشورهای خلیج فارس برای حمله به ایران استفاده می‌شود و نمونه‌های بسیار زیادی از این موضوع وجود دارد.

وی گفت: ما تنگه هرمز را نبسته‌ایم و دلیل حرکت نکردن کشتی‌ها ناامنی ناشی از تجاوز آمریکا است. از سوی چند کشور درخواست‌هایی برای ایجاد گذرگاه امن برای کشتی‌هایشان دریافت کرده‌ایم و تصمیم‌گیری درباره آن بر عهده نیروهای نظامی ماست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.