وبینار‌های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 10:42
آکادمی ملی پارالمپیک با همکاری واحد آموزش فدراسیون‌های همکار، اقدام به برگزاری وبینار‌های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی آیچی_ناگویا، کرده است.

وبینار‌های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این وبینار‌های آموزشی با موضوع تغذیه، روان شناسی و آنتی دوپینگ دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

در اولین هفته برگزاری، دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ وبینار آنتی دوپینگ به مدرسی دکتر سعیدی و چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ وبینار روان شناسی به مدرسی دکتر هادی زاده، برگزار خواهد شد. برنامه برگزاری وبینار‌های آتی نیز به زودی اعلام می‌شود.

کلیه ورزشکاران و اعضای کادر فنی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی آیچی_ناگویا ۲۰۲۶ موظف به حضور در این وبینار‌ها هستند و سایر علاقمندان نیز می‌توانند به صورت رایگان از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.