رسانه های اسرائیل: ۵ هوایپمای سوخت‌رسان آمریکایی آسیب دیده‌ یا منهدم شده‌اند

عصر ایران شنبه 23 اسفند 1404 - 16:56
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ۵ هواپیمای سوخت‌رسان نیروی هوایی آمریکا در پایگاه الأمیر سلطان عربستان آسیب دیده یا منهدم شده‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به وارد آمدن آسیب یا انهدام ۵ هواپیمای سوخت‌رسان آمریکایی در عربستان اذعان کردند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ۵ هواپیمای سوخت‌رسان نیروی هوایی آمریکا در پایگاه الأمیر سلطان عربستان آسیب دیده یا منهدم شده‌اند.
 
از سوی دیگر خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع از تعلیق عملیات بارگیری نفت در بندر الفجیره پس از وقوع آتش‌سوزی در نتیجه سقوط بقایای پهپاد، خبر داد.
 
پیشتر ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که تمام ۶ خدمه هواپیمای سوخت‌رسان KC-۱۳۵ آمریکا کشته شده اند.
 
مقاومت اسلامی عراق نیز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده بود که رزمندگان آن موفق شده‌اند یک فروند هواپیمای راهبردی از نوع «کی‌سی-۱۳۵» (KC-۱۳۵) متعلق به نیروهای آمریکایی را در آسمان غرب عراق رهگیری کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.