سرلشکر رضایی : پایان جنگ در دست ماست

نامه نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 14:44
محسن رضایی حرف آخر را زد.تنگه هرمز باز نخواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرلشکر رضایی در‌ حاشیه مراسم تشییع شهید شمخانی، گفت: تنگه هرمز باز نخواهد شد.

وی افزود: حضور آمریکا در خلیج فارس عامل اصلی ناامنی‌های ۵۰ سال اخیر است؛ بدون خروج آمریکا از خلیج فارس و کنترل تنگه هرمز به دست خود کشورهای منطقه و کشور عمان که دو طرف این تنگه هستیم امکان ندارد امنیت بوجود بیاید.

سرلشکر رضایی تاکید کرد: پایان جنگ هم در دست ماست؛ ما زمانی به پایان جنگ نگاه می‌کنیم که اولاً تمام خسارات خود را از آمریکا بگیریم.

وی همچنین تاکید کرد: ثانیا به یک تضمین ۱۰۰ باید از آینده برسیم که آن هم بدون خروج آمریکا از خلیج فارس امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین شرط دوم خروج آمریکا از خلیج فارس است./تابناک

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.