ارتش: سازمان اطلاعات امان و محل تجمع جنگنده های رژیم اشغالگر را هدف قرار دادیم

همشهری آنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 12:51
ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از بامداد امروز شنبه و در ادامه عملیات روزهای گذشته، یگان‌ها و مراکز اطلاعاتی و سایبری رژیم صهیونیستی، هدف حمله پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ارتش، در اطلاعیه ۲۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: با یاد فرماندهان رشید و شهید ایران عزیز، امیر سپهبد موسوی، سردار سپهبد پاکپور و امیر سرلشکر نصیرزاده؛ در ادامه عملیات پهپادی، از بامداد امروز، سازمان اطلاعات امان، واحدهای عملیات سایبری ۸۲۰۰ و پردازش داده و محل تجمع تعدادی از جنگنده های رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های اشغالی هدف حملات پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

براساس اعلام ارتش،«امان» بخشی از ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در جنگ رمضان و واحد ۸۲۰۰ مسئولیت جمع‌آوری سیگنال‌های اطلاعاتی، رهگیری ارتباطات دیجیتال و عملیات‌های سایبری تهاجمی را بر عهده دارد.

در اطلاعیه ارتش تاکید شده است: حملات پهپادی به سمت سرزمین‌های های اشغالی ادامه دارد و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران به یاری خدای بزرگ و با تمام توان، منتقم خون‌های پاک هموطنان عزیز، رهبر شجاع و فرماندهان دلاور خود خواهند بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.