ادامه جنگ با ایران، به نابودی اسرائیل می‌انجامد

افکار نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 11:17
در شرایطی که دونالد ترامپ خود را پیروز میدان نبرد با ایران معرفی می‌کند، سایر مقامات آمریکایی نسبت به ادامه یافتن جنگ با ایران هشدار می‌دهند.

 مسئول بخش هوش مصنوعی و رمز ارزهای دیجیتال کاخ سفید، دیوید ساکس در گفتگو با یکی از پادکست‌های آمریکایی به ضربات شدید ایران به اسرائیل اشاره و تأکید کرده که «اسرائیل سخت‌تر از همیشه در طول تاریخ ضربه خورده است.»این مقام کاخ سفید هشدار داده که تازه این جنگ دو هفته طول کشیده و اگر این نبرد، هفته‌ها یا ماه‌ها ادامه یابد، ممکن است به «نابودی اسرائیل» منجر شود.

ساکس همچنین تصریح کرده که ترامپ باید هر چه زودتر راه خروجی از جنگ با ایران از طریق آتش‌بس یا مذاکره پیدا کند.ایران در طول دو هفته جنگ با آمریکا و اسرائیل، بخش‌های زیادی از سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات سهمگین خود قرار داده و بخش‌هایی از تل‌آویو را به تلی از ویرانه تبدیل کرده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.