واکنش علیپور به تخریب استادیوم آزادی؛ بهتر از قبل خواهیم ساخت

خبرورزشی جمعه 22 اسفند 1404 - 16:34
علی علیپور حمله به مدارس و ورزشگاه‌های ایران را محکوم کرد و بر وحدت و همدلی برای بازسازی تأکید کرد.

علی علیپور درباره حمله صهیونی-آمریکایی به کشورمان گفت: متاسفم که می‌بینیم مدارس و ورزشگاه‌ها هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند. این رویه و جنایت‌های دشمن باید مایه تاسف جامعه بین‌الملل باشد.

او در ادامه گفت: استادیوم آزادی، ورزشگاه ملی ما بود و هست که همه ایرانیان و مردم خاطرات ورزشی زیادی از آن دارند. سالن ۱۲هزار نفری آزادی هم محل برگزاری مسابقات والیبال، فوتسال، کشتی، هندبال و... بوده که از بچگی خاطرات زیادی با آن داشته‌ایم که به این شکل ناجوانمردانه از سوی دشمنان مورد حمله قرار گرفت.

علیپور ادامه داد: این حمله از سوی همه ما ورزشکاران ایران محکوم است و مطمئن هستم دست به دست هم داده و بهتر از آن را با وحدت و همدلی خواهیم ساخت.

او در ادامه گفت: خواهش من به عنوان برادر کوچک از همه هموطنان این است که در این شرایط بیشتر و بیشتر کمک حال هم باشیم. هر کسی به فراخور شغل خودش سعی کند به هموطن خود کمک کند و بیشتر از قبل به یکدیگر کمک کنیم و آرامش بدهیم. البته مطمئن هستم مردم عزیز کشورم در کنار هم بوده و این موارد را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مهدی تاج: رئیس‌جمهور آمریکا میدان را باخت و قدرت مردم را دید/ ترامپ از سر نادانی حرف زد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.