حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه ایستادگی ملت پای ایران اسلامی است

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 15:58
قم- استاندار قم گفت: حضور معنادار مردم در این راهپیمایی نشان داد ملت ایران همچنان با قدرت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

به گزارش مهر، اکبر بهنام‌جو ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران، از حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر مقدس قم تقدیر کرد و این حضور را نشانه ایستادگی ملت پای ایران اسلامی توصیف کرد.

استاندار قم با اشاره به حضور گسترده و معنادار مردم در راهپیمایی روز قدس امسال اظهار کرد: مردم عزیزمان بار دیگر نشان دادند که پای ایران اسلامی ایستاده‌اند و با حضور خود در صحنه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی تأکید کرد: ملت ایران همواره در بزنگاه‌های مهم تاریخی با حضور آگاهانه خود از کشور و آرمان‌های انقلاب صیانت کرده‌اند و امروز نیز این حضور گسترده پیام روشنی برای دشمنان دارد.

بهنام‌جو در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران نشان داده‌اند که از مبارزه با دشمنان خسته نمی‌شوند و همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت‌قدم خواهند ماند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.