واکنش بازماندگان بمباران اتمی ناکازاکی به حمله آمریکا به ایران

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 14:45
چهار گروه بازماندگان بمباران اتمی در شهر ناکازاکی ژاپن با صدور بیانیه‌ای مشترک حمله آمریکا و اسرائیل به ایران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «جیجی پرس»، چهار گروه بازماندگان بمباران اتمی در شهر ناکازاکی ژاپن روز جمعه با صدور بیانیه‌ای مشترک حمله آمریکا و اسرائیل به ایران را محکوم کردند و آن را «خشمی غیرقابل توجیه» توصیف کردند.

در این بیانیه که روز جمعه منتشر شد، آمده است که اقدامات نظامی باید فورا متوقف شود و طرف‌های درگیر باید به مسیر دیپلماسی بازگردند.

در این بیانیه با بیان اینکه این گروه از ایالات متحده و اسرائیل خواسته تا همه اقدامات نظامی خود علیه ایران را فورا متوقف کنند، افزود: حل‌وفصل بحران باید از مسیر دیپلماسی و در چارچوب سازمان ملل و حاکمیت قانون دنبال شود.

بازماندگان بمب اتمی ناگازاکی همچنین از دولت ژاپن خواستند با سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین‌المللی برای پیشبرد آتش‌بس و حل مسالمت‌آمیز این مناقشه همکاری کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.