حضور مردم تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس (+عکس)

عصر ایران جمعه 22 اسفند 1404 - 11:16
مردم روزه‌دار تهران پس از شب‌زنده‌داری در آخرین احیای ماه مبارک رمضان پابه‌پای آزادگان جهان در مراسم روز جهانی قدس حضور پیدا کردند؛ آن هم زیر بمباران‌های رژیم اشغالگر قدس که صدای انفجارها قبل از آغاز رسمی مراسم در میان فریادهای الله اکبر مردم گم شد.

مردم روزه‌دار با بانگ الله اکبر به میدان آمدند تا بار دیگر همبستگی خود را در برابر توطئه آمریکایی صهیونیستی اعلام کرده و روز قدس را گرامی بدارند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایان در میدان انقلاب با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، به ندای رهبر جدید انقلاب لبیک گفتند و از ساعات اولیه امروز جمعه ۲۲ اسفند به خیابان ها آمدند.

امروز مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است؛ روزی که از ۴۶ سال قبل به عنوان روز شعار آزادی قدس شریف و میعادگاه مسلمانان جهان درآمده و مردم جهان هر سال پرشورتر از قبل، فریاد آزادسازی قبله اول مسلمانان را در کشورهای مختلف جهان سرمی‌دهند.

مردم روزه‌دار تهران پس از شب‌زنده‌داری در آخرین احیای ماه مبارک رمضان پابه‌پای آزادگان جهان در مراسم روز جهانی قدس حضور پیدا کردند؛ آن هم زیر بمباران‌های رژیم اشغالگر قدس که صدای انفجارها قبل از آغاز رسمی مراسم در میان فریادهای الله اکبر مردم گم شد.

اینجا میدان انقلاب است و مردم همیشه در صحنه که این شب ها در خیابان ها و میادین به شب زنده‌داری و حفظ امنیت کشور به میدان می‌ایند، با مشت های گره کرده و با خشم مقدس خود پرچم‌های سه رنگ ایران و فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.