
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه طی پیامی در شبکه ایکس، همزمان با شب مبارک قدر نوشت: درود میفرستیم به راویان امروزی حماسه آرش، گردنفرازانی که ایثارگران امروز و اسطورههای فردایند؛ آنان که در پای لانچرهای خط مقدم دفاع، حماسه را آبرویی دیگر میبخشند. آنان که مرگ را به ریشخند گرفته و شهادت را آگاهانه پذیرا شدهاند.
سلام ملت ایران بر شما که در میان غبار و دود، سیاووشان زمانهاید و با عبور از آتش، پاکی و طهارت خویش را اثبات کردهاید.
شما دلاوران میدان شرفِ حسینی و میراثداران مکتب علی (ع) و قدرشناسان حقیقی «شب قدر»اید.
ایران به وجودتان میبالد و تاریخ این سرزمین نامتان را بر تارک خویش ثبت خواهد کرد.
رزمنده یلان سرودها میخواندندوز خانهی خویش، خصم را میراندند
سر بود، که بیحساب میبخشیدندجان بود که بیدریغ میافشاندند