قالیباف: با مشت‌های گره‌کرده لبیک‌گوی رهبری خواهیم بود

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 21:35
قالیباف نوشت: فردا همه باهم به دعوت رهبر عزیز لبیک می‌گوییم و در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

فردا همه با هم به دعوت رهبر عزیز و معظم انقلاب لبیک می‌گوییم و به تأسی از امام شهیدمان با مشت‌هایی گره‌کرده در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس شرکت خواهیم کرد.

رئیس قوه مقننه ساعتی پیش با انتشار پیامی مردم را به راهپیمایی روز قدس دعوت کرد، رئیس مجلس در این پیام آورده است: روز قدس امسال، متفاوت از هرسال خواهد بود. امت سلحشور و عزادار امام شهید، فریادشان را با موشک های رزمندگان اسلام بر سر دشمن متجاور آمریکایی-صهیونی آوار خواهند کرد و نصرت و پیروزی جبهه حق را رقم خواهند زد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.