سفر اضطراری نخست‌وزیر پاکستان به عربستان

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:42
«شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان در پی افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، برای یک سفر رسمی و اضطراری چند ساعته عازم عربستان شد.

سفر اضطراری نخست‌وزیر پاکستان به عربستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «طاهر اندرابی» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان این سفر به دعوت «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان انجام شده است. در این سفر «اسحاق دار» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان نیز نخست‌وزیر را همراهی می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست هفتگی اعلام کرد که نخست‌وزیر پاکستان در جریان این سفر با ولیعهد عربستان دیدار خواهد کرد و دو طرف درباره تنش‌های جاری در منطقه، وضعیت امنیتی خاورمیانه و همچنین روابط دوجانبه میان دو کشور گفت‌و‌گو خواهند کرد.

به گفته وی، این سفر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بخشی از رایزنی‌های نزدیک دو کشور درباره مسائل منطقه‌ای و تلاش‌ها برای حفظ صلح و امنیت در منطقه محسوب می‌شود.

پاکستان همچنین تأکید کرده است که به تلاش‌های خود برای کاهش تنش‌ها، برقراری آتش‌بس، پیشبرد مذاکرات و استفاده از راهکار‌های دیپلماتیک ادامه خواهد داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.