معاون اول پزشکیان در میان آتش نشانان تهران/ وقتی عارف در ایستگاه آتش نشانی بحث سیاسی کرد + تصویر

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 03:37
معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی خود با حضور در جمع آتش‌نشانان تهرانی از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی آنان قرار گرفت و از تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروهای امدادی قدردانی کررد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمدرضا عارف چهارشنبه شب ۲۰ اسفند ۱۴۰۴ در این دیدار با اشاره به تجاوز رژیم‌های آمریکا و اسرائیل به خاک کشورمان گفت: این آتشی است که بیگانه به جان ایران انداخته است و همه ما باید با اتحاد و همدلی برای خاموش کردن آن تلاش کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم ایستادگی و همبستگی ملی، افزود: تجربه نشان داده اگر متجاوز پاسخ قاطع نگیرد، دوباره به فکر دست‌درازی به این سرزمین می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی امروز ملت ایران به نیابت از همه وطن‌دوستانی است که در طول تاریخ برای حفظ این سرزمین ایستاده‌اند و هدف آن صیانت از امنیت، آرامش و یکپارچگی همیشگی ایران است.

عارف با قدردانی از تلاش‌های آتش‌نشانان، نقش آنان را در حفظ آرامش و امنیت شهروندان بسیار مهم دانست و بر حمایت دولت از نیروهای امدادی و خدمات‌رسان تأکید کرد.

معاون اول پزشکیان در میان آتش نشانان تهران/ وقتی عارف در ایستگاه آتش نشانی بحث سیاسی کرد + تصویر

۳۱۲۱۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.