قالیباف: گنبد آهنین دیگر یک شوخی است

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 20:47
رییس مجلس شورای اسلامی به ادعاهای واهی آمریکا درباره نابودی توان موشکی ایران پاسخ داد و نوشت: اکنون می‌توانیم هر مکانی را که بخواهیم با موشک‌های کمتری هدف قرار دهیم. او اضافه کرد: امروزه گنبد آهنین دیگر شبیه یک شوخی است.

به گزارش همشهری آنلاین، «محمد باقر قالیباف» امروز چهارشنبه (۲۰ اسفندماه) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا ادعا می‌کند که توان موشکی ایران را نابود کرده است.

موج‌های اولیه پرتاب‌های موشکی گسترده، با هدف کور کردن رادارها و سیستم‌های دفاعی دشمن انجام شد.

وی افزود: اکنون، ایران می‌تواند هر مکانی را که بخواهد با موشک‌های کمتری هدف قرار دهد. امروز، سیستم «گنبد آهنین» شبیه یک شوخی است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.