انهدام گروه مسلح مرتبط با دشمن آمریکایی ـ صهیونی در خوزستان

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:47
یک گروه مسلح مرتبط با دشمن آمریکایی ـ صهیونی خارج از کشور در استان را شناسایی و منهدم شد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه اداره کل اطلاعات خوزستان آمده است: با عرض تسلیت شهادت مولی الموحدین، امیرالمؤمنین، علی ابن ابی طالب علیه السلام و با دعا برای قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار، شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی به اطلاع می‌رساند با عنایت خداوند متعال، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان، در لیالی مبارک قدر با استفاده از اطلاعات مردمی و هم افزایی با اعضای جامعه اطلاعاتی استان و پس از اقدامات اطلاعاتی تکمیلی، یک گروه مسلح مرتبط با دشمن آمریکایی _ صهیونی خارج از کشور در استان را شناسایی و سرکرده و پنج عضو آن را دستگیر کردند.

از مخفیگاه‌های این گروه تروریستی علاوه بر سلاح‌های گرم، ۴ بمب دست ساز آماده انفجار و تمامی ادوات ساخت بمب کشف گردید.

مزدوران بیگانه عضو این گروه تروریستی تجزیه‌طلب که از سوی دشمن آمریکایی صهیونیستی تأمین مالی شده و آموزش‌های تروریستی دیده بودند، قبلاً ضمن حمله مسلحانه به تأسیسات زیرساختی استان و حوزه‌های بسیج اهواز، در صدد بمب‌گذاری‌های گسترده در استان خوزستان بودند که با لطف الهی در اجرای نیات شوم خود ناکام ماندند.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.